Pokud tak již někdy činíte, jistě se vám některé weby zalíbí na první pohled. A některé zase tak hezké na pohled nejsou. Jsou spíše tvrdě účelové. Ale první webová stránka by přece jen zaujmout měla ne? A to tak, aby se host třeba o podíval dále. A hups, tu už se z něj stává potencionální příznivec a možná i zákazník. Takže ten druhý web asi už ani nenavštíví. Líbí se mu zde, a tak bude zde. A i napříště si tento web najde, pokud si jej rovnou nedá do záložek.
Většina uživatelů, kteří tyto webové záložky umí používat a umí zde i weby řadit, si právě ty hezké a estetické dávají na první pozice a ty nehezké nechávají vzadu. Na ty jdou jen v případě nouze. Pokud jde třeba o web s obuví, jdou tam až tehdy, pokud na těch prvních neseženou požadované zboží. Ovšem to je už jen vinou obchodníka a ne toho, kdo web tvoří. A to je to o čem půjde řeč.
Lidé z tvorby webu v Hradci Králové, to co výše psáno moc dobře vědí. To je totiž základ, který se ve škole učí, a i když má pravděpodobně jiný obor, vědí, že vzhled webu je prostě jeho základ, ať si kdo chce, co chce říká.
Designér má tedy velkou starost, protože musí tvořit weby stále přitažlivější a přitažlivější. Musí tedy vědět o čem že ten web bude. Jestli o oděvech, nebo zimních sportovních doplňcích. Musí vědět co tam dát může a co ne. Zde se převážně řídí přáním svého zákazníka, a tím se vlastně řídí celý kolektiv. Zákazník a jeho web jsou zde na prvním místě, takže se pracuje a pracuje hlavně dle jeho přání.
Web musí být také funkční. Případný zákazník nemá čas experimentovat s tlačítky které nefungují. Zkusí jednou, zkusí podruhé a podle nátury pak odchází na jiný web, tam, kde to funguje. Takže i to si musí kolektiv z Hradce králové velmi dobře pohlídat.
Když pak slavnostně web předají majiteli, většinou uzavírají další smlouvy, protože stránky musí běžet stále i po spuštění. A i na to se musí dohlížet.